top of page
Search
  • Bat-el Nativ

לפני הריאיון הבא שלך תזכורת - צ'ק, צ'ק, צ'ק!

Updated: Mar 12

פוסט קצר וממוקד עם מה שכדאי לשים לב אליו לפני הריאיון המתקרב שלך, ומעבר לכל ההכנות התיאורטיות.


אז נתחיל עם ה-obvious ללבוש בגדים שנוחים לך שמוציאים אותך טוב ושהם פשוט את.ה, אם להגיע במכופתרת זה סופר לא את.ה אז פשוט לא, נקסט.


לבדוק שוב מראש איך אתם מגיעים למיקום הפיזי שבו נמצא הריאיון (איזה קו אוטובוס מגיע או איפה יש לך חניון קרוב) וכמובן שאם זה ריאיון אונליין אז וודאו שוב מראש שיהיה לכם חדר שקט, מואר ונוח יחסית בבית באותה שעה.


לישון טוב בלילה שלפני הריאיון, העייפות ממש לא תעזור לך להתרכז פלוס לאכול ולשתות טוב מספיק זמן לפני הריאיון (תכינו לכם גם כוס מים שתלווה אתכם במהלכו :).


חשוב מאוד להיכנס לריאיון עם גישה חיובית נעימה ובוטחת, לצורך כך חזקו את עצמכם לפני הריאיון (תזכירו לעצמכם את הדברים הטובים שבעצמכם, ויש הרבה כאלה! ואם אפשר בקשו ממי שקרוב אליכם לחזק אתכם בנוסף, זה ייתן לכם עוד קצת תחושה טובה וזה הזמן להרגיש ככה), אפשר גם לשמוע מוסיקה שאתם אוהבים או כל דבר אחר שמכניס אתכם למוד שהוא חיובי.


כבר הגעתם לריאיון? אוקי, מומלץ לענות בחיוב לשאלות כמו: "תרצה או תרצי לשתות משהו?" כי אלה הזדמנויות לתקשורת לא פורמלית עם המראיינת או עם מנהל המשרד או עם כל חבר צוות אחר שיוכל להתרשם ממך בתהליך, וזה בדיוק מה שאתם רוצים, הזדמנויות ליצור רושם חיובי.


זהו, לסיכום, הגעת בזמן לריאיון, עם חיזוק חיובי פנימי וחיצוני, נוח לך בבגדים שבחרת, הגוף שבע ונינוח (עד כמה שאפשר להיות בנינוחות בסיטואציה של ריאיון) ועכשיו למנה העיקרית שלשמה התכנסנו - להתרכז בריאיון עצמו מתוך כוונה אמיתית לעשות את הכי טוב שלך ולאפשר לצד השני להכיר את מה שיש לך לתרום ואת החוזקות שלך, בהצלחה! 😊


במילון*

רֵאָיוֹן

(ללא ניקוד: ריאיון)

מין: זכר

שורש: ראי

הגדרה

  • פגישה עם אַחֵר כדי לשאול את דעתו בנושא בעל עניין ציבורי או כדי להכיר אותו מקרוב (לפני שיחליט לקבלו לעבודה וכדומה)

  • (בהלכה) מצוַות העלייה לרֶגל (להיראות את פנֵי ה')

*מקור להגדרה: האקדמיה ללשון העברית


1 view0 comments

Comments


bottom of page